wtorek, 22 września 2015

Auguri!

Dziewięć lat temu o tej porze
w pozycji już leżącej
dzwoniłam do teściowej
mówiąc, że mam 9 cm rozwarcia
i że to już teraz właśnie  ten moment chyba....
Dziewięć lat temu przeszłam na drugą stronę.
Nieodwołalnie,
bezpowrotnie,
nieubłagalnie.
Na stronę tych,
co już na zawsze...
Na zawsze
 za kogoś są odpowiedzialni,
o kogoś drżą,
o kimś myślą,
o kogoś dbają.
Dziewięć lat temu
mój świat
powiększył się
o Twój świat.
Jesteś dla mnie wszystkim,
jednocześnie
nie zabierając mi niczego.
Kocham Cię bezgranicznie,
nie z każdym dniem bardziej,
a zawsze,
od samego początku
tak samo mocno
i tak bardzo intensywnie.
Sto lat ślicznotko...


6 komentarzy:

  1. Sto lat dla Starszej! (PS. Wpis taki, że aż mi się łezka w oku zakręciła!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat!!
    oraz Gratulacje z okazji urodzin bloga

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Wam się wiedzie jak najlepiej, dużo uśmiechu, spokoju, wzajemnego zrozumienia i czułej miłości jak ta :-)

    OdpowiedzUsuń