sobota, 21 grudnia 2013

Chcieć...


Biegacie dalej?
Przez zawieje, zamiecie i nadzieje?
Po skrzypiącym nibyśniegu?
Ja tak.
Dobrałyśmy się z Anią -
moim dobrym mikołowskim duszkiem.
Godzina piętnaście mija na pogawędce,
na ustalaniu menu na sylwestra,
terminu kolędowania wśród znajomych,
tematów okołokobiecych, kulinarnych i w ogóle.
Rzeczywiście mniej mnie tu.
Bo żyję życiem zwykłym, normalnym, realnym.
Na całe moje szczęście pracuję z dala od internetu,
wśród ludzi, z ludźmi, w ruchu, z muzyką.
Nie zależy mi na polubieniach, fanach,
czy sprzedaży jakiegokolwiek produktu.
Nie biegam po sklepach i nie wypatruję listonosza z kolejnym gadżetem.
Przeprowadzka uświadomiła mi jak wiele nazbieraliśmy i jak dużo mamy,
a jak mało w rzeczywistości nam potrzeba.

Tak chciałam i tak jest...

8 komentarzy:

  1. Kasia ja Ci zycze z okazji Swiat samych pozytywnych emocji i dalszego optumistycznego jak do tej pory bytu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Dona! ściskam i odwzajemniam życzonk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie biegam ! i nigdy nie bede :-P daj spokoj juz z tym durnym bieganiem, starczy ze jak ide na spacer do parku to mijam pierdyliard biegaczy :-P

    Ciesze sie, ze masz takie fajne mikolowskie zycie. Tak byc powinno... a to co tutaj, to tylko maly wentyl. Pamietam jeszcze Twoja wloska frustracje i poczucie beznadziei, dobrze jest czytac, ze teraz jest tak jak sobie tego zyczylas, i ze jestes spelniona i masz kolo siebie wspanialych ludzi. Ciesze sie razem z Toba.
    Oby tak dalej, moze jeszcze kiedys uda nam sie spotkac na naszym pieknym Slasku.

    Calusy

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Majkabally, Tobie również wszystkiego naj na nowej drodze :)

      Usuń
  5. Ciepłe życzenia i pachnące wspomnienia niech będą motywem przewodnim świat. Wszystkiego dobrego, radości spokoju i pewności oraz udanego pozytywnego nowego roku i dużo zdrowia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabelka! dziękuję za piękne życzenia! za pamięć! Tobie i Twojej rodzince również wszystkiego najlepszego, zdrowia, ciepła, miłości....

      Usuń
  6. Wszystkieqo naj, naj, naj... na te Swieta i na Nowy Rok :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń