sobota, 8 czerwca 2013

Nieznośnie



Jest gorąco.
Jest tak nieznośnie gorąco, że mam ochotę na chwilę polskiej niepogody.
Siedzimy na walizkach.
Dosłownie.
Stoją w salonie.
Kolorowe.
Moje, męża i dziewczynek.
Spakować się na trzy miesiące nie jest trudno.
Spakować się na jedną czwartą roku okazało się karkołomnym wyczynem.
Ale już po.
Teraz już tylko relaks.
Wieczorne piwo, piadina, niespieszna rozmowa.
Bez podsumowań, choć chciałoby się dokonać bilansu.
Ale będzie bez bilansu.
Bo nasza historia cały czas się toczy.
Koło czasem ma flaka, ale się turla, powoli, powoli do przodu.
Pomidory i kwiatki oddane do wakacyjnej adopcji.
Książka wypożyczona.
Klucze do szkoły nie oddane, bo przecież we wrześniu ciąg dalszy.
Zamiast 'żegnamy', pełne nadziei 'do zobaczenia'.
Moje małe kotwice.
W poniedziałek otworzę oczy w rzeźkich Katowicach.
Może spotkam się na kawie z przyjaciółką.
Może uda mi się pójść do dentysty.
Poszukam nowych tras do biegania.
I pomimo licznych rozmów o pracę, które posypały się mężowi ostatnio jak zerwane korale,
cały czas mam nadzieję, że wrócimy...

5 komentarzy:

  1. Trzymaj sie DC i pozdrow Katowice?!!!!! Tak blisko i tak mojo sie zrobilo.
    I daj czasem znac jak tam w Polsce.
    L

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumiem Kasiu, ze te propozycje pracy dla Twojego meza nie sa we Wloszech? a wiesz ze i u mojego ostatnio nie zt dobrze sie dzieje w pracy.... nie wiadomo co bedzie dalej... ale wtedy jak zaczyanam sie bac przyszlosci przypominasz mi sie Ty i to co napisalas o Waszym szczesiu.. Dodaje mi to odwagi i nie poddajemy sie. A Wam zycze powodzenia obojetnie gdzie wyladujecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. narazie odzew tylko w PL, jutro 3 rozmowy - Łódź, w piątek Warszawa....

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki!!! mojeo meza Warszawa to marzenie> Chyba bardziej ja kocha niz ja nawet

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie Warszawa nigdy 'nie brala'.... do ubiegłego roku, gdy spojrzałam na nią łaskawszym okiem emigrantki...i trochę mi się jej zachciało. Mój mąż od zawsze zakochany w polskiej stolicy!

    OdpowiedzUsuń