wtorek, 11 czerwca 2013

Changes



Największe zmiany zaczynają się w nas samych...


24 komentarze:

  1. Kasiaaaaaaaa nie mogę się napatrzyć na Ciebie!! Fantastycznie!! Zawsze marzyłam żeby iść do fryzjera i powiedzieć TNIJ! :D Piękna jesteś!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Anulka! zRÓB TO! TO JEST FANTASTYCZNE UCZUCIE! U mnie zawsze drzemała ochota na 'drastyczne cięcie', ale zawsze kończyło się tak, samo czyli "tnij, ale tak, żeby mozna było spiąć'.
    Wczoraj się nie dałam! A dziś czuję się 10 lat młodsza :) To działa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha zawsze tak mówię, żeby udało się spiąć :D Muszę jeszcze rok wytrzymać i zrobię zetnę sobie te 10 lat! :)
    To widać Dziewczyneczko z pazurem mrrrrrraaauuuu!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ołmajgad! ale odważna jesteś! BRAVA! i te spodnie w czachy.... czad! a co na to włoski mąż ;)? pozdrowionka magda m

    OdpowiedzUsuń
  5. a włoski mąż sam namawiał na zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o my GOD!!!!!!!! coz z zmiana!!! Kasia nie do poznania!!! gratuluje fryzury i .... odwagi!!!!!!!!!! swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Uooo matko (wiem, wiem powtarzam sie:-P), aleeee zmiana !!!
    Tez gratuluje odwagi ! Ja powiem bez bicia, ze nie przepadam za takimi fryzurami, ale Ty wygldasz swietnie ! I te malinowe usta !!
    Suuuper :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. padłam i się zbieram. Kaś! Kaaaś! no czad no! od teraz jesteś Czupurek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie! Pieknie wygladasz. DUUUUUUUUUUUUUUUzo lepiej.
    Gdybym Cie nie "znala" powiedzialabym, ze masz 17-18 lat. I tak modnie I tak inaczej I tak mlodo. DC zazdrosze, tez tak chce. Bardzo krotko i modnie. Zainspirowalas mnie dzisiaj. Znowu. Juz robie zumbe codziennie ale teraz chce tez miec takie wlosy.
    Pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. O matkobosko!
    Rewelacja!!!
    Jestem za zmianami, drastyczne są najfajniejsze. Faktycznie minus 10 lat jak nic :D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. No no, bardzo ciekawa zmiana :) Rozumiem, ze na duszy tez? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A zmienisz zdjecie w awatarze? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gosianna.... na duszy też bunt:) a co do zdjęcia... zmienię za kilka dni, bo avatara widzą też znajomi, a chcę zrobić terapię szokową na sobotnim weseli.... rozumiesz. ekipa z liceum.... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No mysle, ze szok bedzie i to duzy :). sama tez lubie takie zmiany i dobrze mi wplywaja na psyche :). A na wesele tez sie wybieram w ta sobote! A gdzie Twoje?

    OdpowiedzUsuń
  15. No to nie to samo wesele, bo moje zupeeelnie gdzie indziej :). Ale bawic bedziemy sie w tym samym czasie :)). No to dobrej zabawy!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mszana Dolna? 20 km ode mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wierzę! będę tam w ten wekend!

      Usuń
    2. Zrobimy coś z tym? :)

      Usuń
    3. chyba nie mamy wyjścia :)

      Usuń
  17. super! krótkie włosy sa najlepsze!!! ;>

    OdpowiedzUsuń