czwartek, 25 kwietnia 2013

Pozory


Rzeczy widzimy takimi, jakimi chcemy, żeby dla nas były.

11 komentarzy:

  1. No niestety, niektorzy nie maja tej umiejetnosci i wszyscy maja do nich pretensje, ze sa pesymistami, ale potem i tak wychodzi, ze mieli racje, ale mowic "a nie mowilam" i tak nie wypada:)
    Ja tam bym chciala umiec czasami sie pooszukiwac, ale za diabla mi nie wychodzi, nigdy przenigdy nawet jak jest zle i to by troche podratowalo psychike.
    Milla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie bardziej od 'pooszukiwać' podoba się wyrażenie 'zmienić optykę':)

      Usuń
  2. Ja chyba jestem bardziej realistka, wiec nie do konca widze rzeczy takimi jakimi chcialabym zeby byly :-) Tu sie troche zgodze z Mila :-)
    Piekna czerwien za zdjeciach, prawie jak moje paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooooooooooo! o paznokciach jeszcze nie pomyślałam tej wiosny:) narazie tylko stopy:) do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam, nikc tak nie popraiw humoru jak piekna czerwien na paznokciach :-) Ja z tych co bez kolorowego lakieru zyc nie potrafia, heheh :-)

      Usuń
    2. narazie zeszłoroczny 'łososiowy'....
      czerwień muszę dokupić....:) ale fajne uczucie :)

      Usuń
    3. No to super :-)
      jak chodzi o czerwienie to moge goraco polecic lakiery Essie, niezastapione :-)

      Usuń