piątek, 1 lutego 2013

Wstyd

Przyznam się do czegoś. Sama przed sobą.
No może ciut też przed Wami.
Zawstydziłam się.
Odkąd otworzyłam fanpage'a i zaczęłam stopniowo polubiać inne strony, codziennie z automatu zalewa mnie taka ilość pięknych zdjęć, obrazów, stylizacji i innych takich, że chwilowo brakuje mi słów.... .
I pomimo tego, że wychodzę coraz bardziej na prostą i już dzisiaj nawet się pomalowałam, chwilowo czuję się tak strasznie szara, bura i mało interesująca, że wolę sobie popatrzeć na innych.....

ps. kto ma ochotę na espresso w szkle?

2 komentarze:

  1. pomysl, ze inni (ja np... ) tez Ci zazdroszcza.... tealnetu muzycznego, ze robisz piekne zdjecia, ze posilki przygotowujes i niebanalnie je serwujesz, ze robisz swinke peppe, ze piszesz bloga, ze.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, nie, to nie o narzekaniu miało być, to o zachwycie :)

      Usuń