niedziela, 3 lutego 2013

Droga

Wychodzę z domu.
Przechodzę przez patio.
Skręcam lekko w lewo.


Słońce razi mnie w oczy.
Szukam okularów.
Zanim je znajdę, odwracam się do tyłu.


Mam. Są.
Zakładam.
Puszczam psa.
W szczere pole.


Wdycham ostre powietrze.
Z dalek widzę nasze okna.
Ja tu - oni tam.
Cały mój świat jest teraz tutaj.



Odwracam się tyłem do słońca.
Wracam.
Wygrzewam plecy.
Wdycham zapach ziemi.
Uwielbiam go.
Za parę minut zaparzę drugą kawę.
Moją pierwszą lutową słoneczną kawę.


20 komentarzy:

  1. Jakże inna okolica od mojej. Piękna. U mnie w oknie w salonie faluje morze, ale niestety ani skrawka zieleni.
    Pierwsze zdjęcie jak obraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o tym samym pomyślałam.... jak obraz...
      Ach.... ta zieleń mnie tutaj leczy moja kochana ze wszystkiego! I te Apeniny!

      Usuń
    2. Kocham klimat Twoich zdjęć.

      Usuń
    3. ale się uśmiechnęłam teraz od ucha do ucha :) dziękuję Aniu!

      Usuń
  2. u mnie tez widok na morze i na borgo stare bardzo.... poza tym palmy, pomarancze.... wprost nie do wiary ze mieszkamy w jednym bell paese.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście Dona, po ostatniej wizycie w Twoich oklicach stwierdzam, że to trochę 'inny świat' jest, ale za to ty masz morze.....

      Usuń
    2. ale Ty chyba tez nie masz do morza tak daleko? no tylko ze to juz inne morze...

      Usuń
  3. Amazing! I piekne - szczegolnie drugie i czwarte zdjecie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, ten kościółek na wzgórzu i te cyprysy, wzdycham za każdym razem :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ano piękne :) uwielbiam te tutejsze tereny!

      Usuń
  6. Kasiu, pytanie mam: czy mogę sobie wywołać te zdjęcia i zrobić z nich obrazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! ależ mi dreszcz przeszedł po lecach, no pewnie.... jeśli chcesz prześlę Ci na pocztę w lepszej rozdzielczośći, powiedz tylko które....ale fajnie :)

      Usuń
  7. super.... hmmm zastanawiałam się i podobają mi się wszystkie... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką Italię kocham całym sercem!!! Pięknie tam, piękne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anula, Marta, ja też się tutaj tak codziennie zachwycam!

    OdpowiedzUsuń