piątek, 18 stycznia 2013

Striptiz


Pokazuję twarz, a czuję, jakbym zdejmowała rajstopy...

15 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie, piękna Ty!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie strasznie lubię, to taka kwintesencja, ja i moje krasnale.... a ja.... taka sobie....zwykła...:)

      Usuń
  2. Milo Cie zobaczyc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykła, nie zwykła:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ania, to komplement, czy chcesz powiedzieciec '...a na blogu narzekasz jak stara zgrzeba...' :)

      Usuń
    2. To oczywiście komplement. I nie odbieram Twoich wpisów jak narzekania:)

      Usuń
  5. Nie wiem czemu spodziewałam się brunetki;) przesympatycznie wyglądasz! a zdjęcie rzeczywiście urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widget, bo ja jestem pszem pani przesymatyczna, tak w ogóle:)

      Usuń
    2. No ba! to się wie:)
      PS. Ja również, choć mój ślubny miewa inne zdanie. I, tak dla niepoznaki, przerabiam się na rudo, haha.

      Usuń
    3. ślubni z reguły zdania mają inne od naszych :) jestę cool i tyle!

      Usuń