wtorek, 22 stycznia 2013

Kawy brak

Kawa? Gdzie jest moja kawa....? Z tego wszystkiego zapomniałam o kawie.
Dzieje się. Ten tydzień wiem, łatwy nie będzie. W niedzielę gram. Powtórzę się, gram po 10 latach przerwy. Bo inaczej gra się continuo, taki lekki akompaniament, a inaczej koncert solo, gdy wszystkie oczy tylko na ciebie.... i tylko ty w tym momencie liczysz się w tym miejscu... To miłe, cudowne, ale i bardzo wymagające. To walka z własnymi słabościami. A ja ostatnio sporo walczę. Ale jestem na szczęście doświadczonym pedagogiem i wiem, że końcówka jest najważniejsza. Ten ostatni etap. Nie dać się zwariować. Ten tydzień należy już tylko do 'głowy', nie do 'serca'. 'Serce' i tak wyjdzie na scenie.
Głowa i palce. Więc w tym tygodniu musi być powoli, racjonalnie, bez bezsensownego przegrywania.

10 komentarzy:

  1. Tak jest, jestem specjalistka od motywacji przed koncertem ;-) Teraz tylko koncentracja, pamiec (Bach jest bardzo wymagajacy) i ommmmm ..... ommmm.... Wiem, jaki jest trudny jeden koncert od czasu do czasu zamiast regularnego grania przed publicznoscia. Kibicuje i sciskam kciuki i zycze, zeby jak zawsze, koncert byl niesamowitym przezyciem, jednym z najpiekniejszych, ktorych sie doswiadcza w zyciu.
    Agula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się będę bardzo w tym tygodniu koncentrować...:)

      Usuń
  2. Ja ani na muzyce, ani na koncertowanie kompletnie sie nie znam, ale tak czy inaczej trzymam Ci mocno kciuki, i mam nadzieje, ze wszystko pojdzie po Twojej mysli :-) !

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomnieć o kawie - grzech. kibicuję! i spokoju dla palców. spokoju! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak.... ale grzech już naprawiony:) a palce..... hm.... to ten etap, gdy najważniejsza głowa :)

      Usuń
  4. Bedzie super! Szkoda, ze nie moge posluchac.Bede wysylac dobra energie. Milla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja będę ją odbierać :) dzięki Milla :)

      Usuń
  5. no to jak już pierwsze koty za płoty z wizerunkiem to teraz tylko czekamy na jakiś mały filmik wyczynów muzycznych :))) Pozdrowionka i trzymam kciuki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo... tutaj musi jeszcze upłynąć sporo czasu.... zanim...:) ale chodzą mi po głowie różno głupoty:)

      Usuń