środa, 16 stycznia 2013

Fejsbukowo

Sporo o tym myślałam. W ogóle cały czas myślę o moście między blogiem, a realem.
Sporo się zastanawiam po co, dlaczego, czy przestać, zamknąć, zablokować, ograniczyć, i co wtedy, czy jeśli nie będzie dla kogo, to będę w ogóle pisać, a co jeśli, po co komu i tak dalej. Ale prawda obiektywna, ta, z którą się budzę i z którą chodzę spać, jest taka, że tego potrzebuję. Blog to mój wentyl bezpieczeństwa, okno na świat, odkurzacz myśli. Spędzam tu sporo czasu - racja. Ale dużo przez ten okres się nauczyłam. Praktycznych rzeczy też trochę się nawinęło. Może po wakacjach, gdy obydwie dziewczyny będą zaparkowane w placówkach wychowawczych, nie będę mieć na to wszystko czasu, może wrócę do latania, szamotaniny. Może. Nie wiem. Dopóki czuję taką autentyczną potrzebę podzielenie się euforią, ale i wylania frustracji - jestem. Myślę, że fejsbukiem ułatwię taki nasz small talk. Zapraszam!

12 komentarzy:

  1. Co ja powiem? Ja powiem FINALMENTE! hihihihi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. uśmiechaj uśmiechaj, jak najczęściej :) i przecież niekoniecznie z powodu fb :D

      Usuń
    2. nie, nie, ależ skąd....generalnie to ja się często uśmiecham:)

      Usuń
  3. Nie jestem na FB... wole blogi, bo sa tresciwsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam, ale często mam ochotę podlinkować jakiś artykuł, piosenkę, zdjęcie, i fb jest do tego idealne, blog to zupełnie coś innego....

      Usuń
  4. a ja Cie chcialam zaprosic do forum "rodzice we wloszech". super dziewczyny sa , i chyba wiecej mieszka kolo Ciebie niz kolo mnie.. zreszta teraz utworzylysmy ukryta grupe na FB (tylko dla czlonkin) , wiec sie poznalysmy i powiem Ci ze jakos sie teraz lepiej czuje... Duzo gadamy o tym co na sboli lub nie... moze chcesz sie dolaczyc? Moge Twojego bloga zareklamowac? (polubilam Cie na FB Donata to ja )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czesc Dona, chętnie dołączę, ale nie sądzę, żebym mogła to zrobić jako fanpage, tylko musiałabm być użytkownikiem, prawda? jeśli chodzi o bloga, to póki jest, jest publiczny, więc możesz z nim robić co chcesz...:) ps. u nas znowu śnieży!

      Usuń
  5. no chyba tak.... musiaabys miec swoje koto prywatne,, mozesz miec ukryte..... chodzi o to, ze wszystkie sie widzimy (nie jest nas duzo ok 13 bodajze, jeszcze nie wszystkie z forum dolaczyly, ale na forum tez max z 20 bylo dziewczyn), ja w kazdym badz razie polece Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. ok, to zaproś mnie jako użytkownik 'DaCapo Bloguje'

    OdpowiedzUsuń