środa, 21 listopada 2012

Przyjaźń...

Jak się czuje mąż - zapytała teściowa. Ja, że dobrze, że już w zasadzie wszystko ok. Kamienie rozbite, bólu nie ma. Ona na to żartobliwie, że na wszelkie zabiegi mamy czas do końca roku, bo od stycznia ceny skaczą w górę. Tak powiedział jej lekarz rodzinny. No to jej posłuchałam i niespełna dwie godziny później z wielkim kretesem huknęłam ze schodów, zaplątana w psią smycz, dźwigając wózek z ponad dziesięciokilowym prawie trzylatkiem. Pierwsza myśl 'K....a', druga myśl 'Boże, za kilka minut Starsza wychodzi ze szkoły'. I gdy tak leżałam na półpiętrze i robiłam się chyba coraz bielsza, przypomniała mi się scena z poniedziałkowego filmu. Dzieko, które czeka pod szkołą na matkę. Dzwonię do Cri, że chyba zwichnęłam nogę i doczołgam się jakoś, ale żeby uspokoiła Starszą, niech spokojnie czeka. Doczołgałam się do szkoły. Ze szkoły przywiozła mnie już Cri. Ustalilyśmy, że napiszę jej upoważnienie na odbieranie Starszej. Na wszelki wypadek. Imię, nazwisko, adres, rola... Babcia? Sąsiądka? Nie. Wpisz 'Amica...'

5 komentarzy:

  1. Chciałaś wyrobić się przed nowym rokiem?
    A tak serio, to współczuję...
    I dobrze mieć przyjaciół:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ała!
    wiem, co oglądałas - "Black water"!
    tak?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, ze nic sie nie stalo. No groza, wiem co znaczy, jeszcze mnie koszmary gonia, co robic w takich sytuacjach. Trzymam kciuki ...
    Agula

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rowniez mam nadzieje, ze nic Ci sie nie stalo i jednak noga nie zwichnieta... A propos podwyzki to serio? kurcze, chyba trzeba naprawde badac sie syzbko, juz teraz jest drogo a jak podrozeje jeszcze to nie wiem co to bedzie

    OdpowiedzUsuń
  5. :( noga owinięta narazie okładem z octem... i posmarowana maścią, nie mogę kompletnie stanąć na stopie, mam wrażenie, że chyba jednak cos mi tam pękło, czekam na męża, potem chyba jednak pojedziemy do szpitala. a co do podwyżek. podbno.... ticket na zabiegu minimum 30 euro do nawet 300euro:(, a co do filmu : 'Niewierna' z Richrdem Geere...

    OdpowiedzUsuń