czwartek, 15 listopada 2012

Liebster blog czyli post bardzo poukładany

W gruncie rzeczy w każdym z nas drzemie małe dziecko... Pamiętam podstawówkowe zeszyty z pytaniami, wymieniane na przerwie między koleżankami, a potem czytane z rumieńcem na twarzy, bo w punkcie 33 było pytanie 'kogo z klasy lubisz najbardziej'. I choćbyśmy nie wiem jak bardzo otoczyli się dookoła nowymi technologiami, ubrali od stóp do głów w wearable computers, to i tak w środku jesteśmy tylko ludzcy, ciekawscy, czasem próżni, lubimy, gdy się nas głaszcze, wyróżnia, gdy się nam schlebia... mniej lub bardziej... I tak sobie ostatnio spacerowałam po blogowym świecie i tu i ówdzie natrafiając na akcję Liebster Blog myślałam 'a ja? a mnie nikt nie lubi? a dlaczego? co mają inni, czego ja nie mam? że candy? że giveaway?'. Trudno. Nie to nie. Aż tu nagle bum. Musiałam się z tym przespać. Nie chciałam pisać, ani odpowiadać od razu. Chciałam zachować dorosłą dojrzałą postawę. Przemyśleć. Nie po ułańsku odpisywać o północy, ze łzami wzruszenia, rumieńcem na twarzy i w ogóle. Oliwko! Dziękuję za ogromne wyróżnienie. I za Twoje piękne uzasadnienie: Za odwagę i szczerość, i do tego ładną formę. I za brak kreacji w świecie, gdzie się wszyscy kreują ;)
A teraz Twoje pytania i moje odpowiedzi: 1.Co (lub kto) Cię skłoniło do pisania bloga? W wielkim skrócie inne blogi, nadmiar wolnego 'pustego' czasu, jesienne długie dni spędzane w domu z dziećmi, brak znajomych spowodowany nagłym wyjazdem z Polski, więcej tu. 2.Jak długo piszesz i ile razy czułaś, że masz już dość? Ponad rok. Nie, nigdy nie miałam dość. 3. Kim chciałaś być, jak byłaś mała? Chciałam śpiewać lub być aktorką, w każdym razie żyć na scenie i na walizkach, 4. Co robisz kiedy masz chandrę? Idę na spacer lub na rowerową przejażdkę. 5. Potrawa-horror z dzieciństwa Gotowana młoda kapusta. 6. Książka, jaką zawsze chciałaś przeczytać, ale nigdy nie miałaś czasu. Żadna konkretna. Generalnie relacja ja-książka jest dość skomplikowana. To chyba jakiś rodzaj schorzenia. Jakaś forma adhd. Niestety nie umiem się skupić przy czytaniu, więc jesli się decyduję to zawsze wybieram krótkie formy. 7. Książka, jaką chciałabyś kiedyś napisać. Właściwie to ona już jest. Leży gdzieś w szafie i czeka na odpowiedni moment w moim życiu, jakiś impuls. Polsko-włoskie piosenki dla dzieci. 8. Czego nie umiesz, a chciałabyś się nauczyć Nie umiem profesjonalnie szyć, a bardzo bym chciała. 9, 10,11. I na koniec: twoje trzy życzenia do złotej rybki kupić dom z ogrodem, mieszkać w okolicach sieny, ważyć 52 kg A teraz moje typy i dlaczego... 1. wstrząśnięta-niezmieszana - za dużą dawkę blogowego autentyzmu i tuziny inspiracji 2. coloresdemialma - za kompletnie inny niż mój zestaw życiowych kolorów i niesamowitą energię 3. tylkospokojnie - za absolutnie piękne spisywanie codzienności 4. blog ani. m. - za blogową eksplozję poezji 5. thymka - za piękne wnętrza, biel, szydełkowe cuda 6. Paryż z lotu ptaka - za Paryż inaczej 7. włoszczyzna - za Włochy niebanalnie 8. zielone-buty - za przyjemne migawki z codzienniego życia 9. marzę-więc-jestem - za inspirację i motywację do działania, za migawki z chatki, za cudowne kadry z atelier 10. klęska urodzaju - za podkrakowski kurs spokojnego macierzyństwa 11. caramba - za bardzo rzetelną dawkę Hiszpanii A teraz moje pytania. 1. Dlaczego blogujesz? 2. Trzy nowe rzeczy, które pojawiły się w Twoim życiu odkąd blogujesz. 3. Trzy rzeczy, które uległy zmianie w Twoim życiu odkąd blogujesz. 4. Czy masz blogowe przyjaźnie w realu? 5. Czy wyobrażasz sobie swoje życie całkowicie bez blogowania? 6. Czy wśród Twoich czytelników są Twoi realni znajomi? 7. Czy blog stanowi dla Ciebie jakiekolwiek źródło dochodu? 8. Czy Twoich bliskich irytuje czasem Twoje blogowanie. 9. Ile godzin dziennie spędzasz w blogosferze. 10. Czy kupujesz produkty bezpośrednio wystawiane na blogach? 11. Czy masz jakieś marzenia związane z blogiem? Uffffff... dobrnęłam do końca. Wracam do moich krótkich form wypowiedzi...

2 komentarze:

  1. Ja już byłam nominowana, chyba trzy posty temu:)
    Chciałam nominować Ciebie, ale jakoś wydawało mi się, że też już byłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) to się ponominowałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń