wtorek, 23 października 2012

Kreatywnie

Odbyłam dziś budującą rozmowę z kimś bliskim. Kilka cennych rad, kilka spostrzeżeń. Stworzyłam na szybko bloga z moimi zdjęciami, zebranymi w jednym miejscu. Wiem, profesjonalistą nie jestem. Ale właśnie z profesjonalistą w tej branży rozmawiałam i bardzo mnie zachęcił. Bo.... bo sam tak zaczynał. Więc zaczynam. Nie będę liczyć cielaków. W żadnym biurze. Nawet takim z oknami. Zaczynam przygotowywać powoli podkładkę pod przyszły rok, żeby przez 8 godzin dziennie, gdy dziewczyny będą w placówkach szkolno-wychowawczych nie koncentrować się na brudnych fugach w łazience. A o fotografowaniu zawsze marzyłam. Zmieniłam też nick. Na KappaZeta czyli moje inicjały. No i pojawił się też nowy mail do mnie... Kibicujcie!

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysl i ciekawe zdjecia :) - oczywiscie kibicujemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę zaglądać i tu i tam :-).
    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ale... będziesz tu dla nas pisać dalej? Bo ja bardzo to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. mówisz i masz! kolejny kibic :) /który też niedawno na bardziej serio zaczął przygodę z własnym aparatem i też buduje podwaliny pod przyszłe fundamenty :)/ PS i dzięki wielkie za rozsyłanie wici w temacie głosowym. jak się uda, będzie cudnie! PRZEcudnie. za samą chęć starania jestem Ci już bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam bardzo wierzę w magię 'podaj dalej'...

      Usuń
  5. Pani ma potencjał proszę pani ;) najśliczniejsze to z mini blondi na plaży.

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, dziękuję bardzo za miły komplement proszę pani :) a ta blondi na plaży to było istne przedstawienie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, powodzenia!:) Jeśli szukasz miejsca, gdzie można nieco się podszkolić w tej dziedzinie i przy okazji miło spędzić czas (wirtualnie i nie tylko:) z innymi mamami o podobnych zainteresowaniach polecam http://www.akademia-fotografii-dzieciecej.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimi, dziękuję za podpowiedź, tylko, że ja kompletnie nie czuję dzieci... chyba mam narazie dość swoich własnych :) ale będę zaglądać :)
      pozdrawiam Ka

      Usuń
  8. Ja tez trzymam kciuki !
    Probuj, jak nie teraz to kiedy?
    Tez bym chciala cos wiecej zrobic w kierunku fotografii, mojego Canona pokryly juz chyba pajeczyny, ale nie mam czasu i wiary w siebie :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tarsis, dzięki wielkie. To odkurz te pajęczyny i pokaż nam Monachium jesienią!

      Usuń
    2. Chcialabym... ale ciezko z czasem bardzo :-(
      jedyne zdjecia ktore robie to telefonem (te z bloga np).
      Trzeba by sie przeprosic z aparatem, ale i poswiecic mu czas i cierpliwosc, a przynam ze obydwu mi ostatnio brak :-P

      Usuń
  9. Congrat... ! I kibicujemy ...
    Agula

    OdpowiedzUsuń