poniedziałek, 27 lutego 2012

Zbieranie informacji

Wchodzę na wyższy stopień zaawansowania w kuchni.
Mąż chce w trakcie postu całkowicie odstawić mięcho.
Ja się cicho przyłączam, cicho, bez trąbienia, bo nie wiem, czy nie wymięknę przy udkach, skrzydełkach i innych pulpecikach przygotowywanych dla dziewczyn.
Poza tym bardzo, ale to bardzo chciałabym nauczyć się robić w domu sushi.
I tak oto w weekend zamejlowałam do jednej z włoskich absolutnie tutejszych z dziada pradziada mam, że może wie co, gdzie i jak, świeże, dobrej jakości i w ogóle.
W pierwszym mailu, że nie wie, bo u niej w domu to co najwyżej podaje solę.
W drugim, obszernym i pełnym praktycznych informacji napisała, że ona co prawda nie wie, ale skontaktowała się z kilkoma znajomymi na fb...
Taa...

10 komentarzy:

  1. Rolowanie samemu fajna sprawa, ale wymaga cierpliwosci, ja pierwsze kroki mam za soba, ale mimo wszystko wole jak ktos zroluje za mnie i przywiezie pod nos :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tarsis, to nawet nie chodzi o to żarcie ile o to rolowanie właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam sushi, moglabym jesc zawsze i o kazdej porze, wiec u mnie bardziej o zarcie chodzi, heheheh :-)
    Zdaj koniecznie relacje jak juz zrolujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W rolowaniu (szuszi of kors) najlepsia jest Chustka :)
    powodzenia w rollowaniu
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bezdyskusyjnie! u nas pierwsze koty za płoty! pozostajemy pełni entuzjazmu :)

      Usuń
  5. Ja tez postanowilam odstawic mieso na czas postu:) Sklonila mnie do tego akcja "zostan vege na 30 dni". Chcialam sprobowac, tak z ciekawosci. Wprawdzie dla mnie jest to odmiana wegetariaznizmu bo jem jajka i ser i przetwory mleczne,ale powiem Ci DC ze da sie wytrzymac. Trudniej jest mi zrezygnowac ze slodyczy:D niestety. Lsuch ze mnie niebywaly.I dodam ze gotuje mieso, ale nie dla siebie i czasem kusi. W kazdym razie powodzenia DC. A co do suszi to bardzo lubie, szukaj na youtube, na pewno maja dobre filmy z instrukcja obsugi:) Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=c84qT5vrOlo&feature=endscreen&NR=1

    To jeden z filmikow ktore znalazlam, jest ich wiecej. Powodzenia, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.youtube.com/watch?v=GrCrG-EMr8g&feature=endscreen&NR=1

    Jeszcze jeden:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dzięki wielkie, dziś poleciałam po bandzie i zrobiłam pierwsze futomaki, były pyszne bo nasze:) Nie wierzyłam, że można uzyskać taki efekt w wersji domowej.:)
      pozdrawiam ciepło DC

      Usuń