piątek, 10 lutego 2012

Impreza

Może ktoś wie o imprezie gdzieś w pobliżu...
Niezbyt daleko, tak żebym mogła w każdej chwili wrócić do zanoszących się od płaczu dzieci.
Takiej z alkoholem, ale nie za słabym, żeby trochę mnie poniosło, ale też niezbyt mocnym, żebym następnego dnia mogła od samego rana stanąć na posterunku.
Koniecznie z tańcem, ale bez szczupłych, naturalnie wyginających się świeżych gwiazd parkietu.
Z fajnymi energetycznymi ludźmi, tylko bez szału modowego, bo u mnie w szafie ostatnio zima miesza się z latem, i żeby nie było tylko rozmów o tym jakie mieszkanie i za ile i w jakim banku kredyt.
Nie, nie chcę samych buraków, ale też niezbyt do przodu intelektualnie, żebym nie popadła w kompleksy, bo owszem prasę ślędzę, ale nie zagłębiam się w szczegóły i dłuższej rozmowy to już chyba nie poprowadzę. Żadnych doktoryzujących się młodych matek, ani wschodzących gwiazd biznesu online bez wychodzenia z domu. Nie, nie, dziękuję.
To.... gdzie ta impreza?

18 komentarzy:

  1. ja ! ja !
    Tzn u mnie :)
    zdecydowanie jestem offline :)
    a i doktora...widzę , jak pójdę ;)
    Zapraszam do centrum Polski
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, kochana, nie zapraszaj tak pochopnie....

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam oj tam!
    Ty wiesz, jaka u mnie dziś od rana impreza?
    Jak tu do Ciebie maila odszukać? Daj no znać Kobieto :) ku mnie .
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oceniaj, proszę.Te buraki,ci do przodu,tamci bez szału, te szczupłe,tamte doktoryzujące się... Nie kpij, proszę, to takie łatwe.
    Jednocześnie, pamiętaj, Ty jesteś jedyna.
    U Ciebie impreza.
    Pozdrawiam bardzo,
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziecku też czasem mówię "mamusia mówi po polsku, czy po chińsku?"...

      Usuń
  5. nie rozumiem, czemu większość tak dosłownie wszystko musi odbierać :|
    bezsensu ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksena, bo to takie fajne napsocić trochę :)

      Usuń
  6. U mnie, u mnie !!!!
    W weekend nastepny bedzie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie masz najblizej !!!
      Przyjada moje dwie najznakomitsze kompanki do babskich wieczorow, bedzie wodeczka, wino w nowych kieliszkach i dobre zarelko. Dla kazdego sie cos znajdzie. Pachnace swieczki beda staraly sie zagluszyc cienkiego petka zapalonego w rauszu.
      Od piatku na caly weekend zapraszam !

      Usuń
    2. nie kuś, nie kuś, gdybym nie miała dzieci, wierz mi wsiadłabym w samolot i ...

      Usuń
  7. Lubie Cie! Ja tez bym sie gdzies wpakowala. Zostawila Meza z trojka dzieci i wuluzowala bez koniecznosci odpowiadania na milon pytan, ktore jak w kwestionariuszu maja po posumowaniu odpowiedzi dac pytajacemu jednoznaczna odpowiedz czy w tym intelektualno - materialnym wyscigu jest bynajmniej przed nami. UFFFFF Ja jestem jak JA KLAUDIUSZ, ktory zawsze byl moim intelektualnym idolem wszystkim daje sie wyprzedzic i dzieki temu zyje sobie jakze spokojnie i szczesliwie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidka, ty to przynajmnej moja droga życie naukowe prowadzisz! a ja naukowo się cofam i jedyne co mi zostało do doktorat z pierd... kotka za pomocą młotka, za przeproszeniem, że tak się piątkowo luźno wyrażę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie też blisko :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. a to zaproszenie dosć realne:) nie wykluczone... może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń